Založení účtu AdWords

Ještě než se budeme moci věnovat založení účtu AdWords, budete potřebovat účet Google. To může být například Vaše Gmailová adresa či účet na YouTube nebo Google+.

Založení účtu Google

Pokud účet od Googlu ještě nemáte, založit si ho můžete na adrese  accounts.google.com. Zde se Vám ukáže tento registrační formulář.

založení účtu Google

Při vyplňování formuláře si hlavně nevymýšlejte telefonní číslo, Google si Vás bude chtít ověřit. Nemusíte se bát, že by tuto informaci dále využíval.

 Založení účtu AdWords

Nyní je na čase přihlásit se do Google AdWords. To je totiž platforma, na které budeme reklamy vytvářet a díky které se potom na Googlu mohou zobrazovat. Důležité je zvolit správnou měnu a časové pásmo (oboje obvykle podle země, ve které inzerujete). Časové pásmo je čistě z důvodů analýzy, pro inzerci v České Republice nebo na Slovensku tedy nechte (+1h). Časem se navíc řídí i další nástroje, například Google Analytics či automatická pravidla, časový rozvrh atd.

A je to. Nyní jste ve svém účtu AdWords, který je zatím zcela prázdný.

Nastavení fakturacenastavení fakturace

Fakturaci můžete nastavit okamžitě, nebo až po vytvoření kampaní. Peníze v účtu budete potřebovat teprve ve chvíli, kdy chcete kampaně spustit. Abyste přešli na nastavení plateb, klikněte na ozubené kolečko v pravém horním rohu a vyberte Fakturace a platby.

Vyberte zemi, ve které máte fakturační adresu, vyplňte fakturační údaje a zvolte způsob platby. Na výběr máte dvě možnosti.

1. Automatické platby

Útratu budete platit zpětně prostřednictvím karty. Z té se Vám bude pravidelně strhávat a Vám odpadávají všechny starosti s platbou. Nemějte strach, že by čerpání bylo neomezené, jeho velikost můžete upravovat nastavením denních rozpočtů.

2. Manuální platby

Nejprve do účtu nahrajete kredit, potom ho čerpáte. Po utracení všeho tedy musíte znovu a znovu dobíjet. Největší nevýhoda je, že se Vám reklamy zastaví ve chvíli, kdy na účtu dojde kredit. Než se potom Vaše platba zpracuje, kampaně stojí.

V této variantě máte opět na výběr ze dvou způsobů:

  1. Platba převodem
  2. Platba kartou

Teď je načase vrhnout se na tvoření kampaní. Pokud nemáte moc času, můžete přejít na článek Jak vytvořit PPC kampaň za 1 hodinu.

 

 

Komentáře

Leave a Reply